Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou

Led 5, 2022 | Blog

Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s empatickou a zábavnou povahou. V posledních letech se rozhodla silněji zaměřit na práci s individuálními klienty a v rámci svého osamostatnění také nabízí workshopy pro skupiny.  

Naším úkolem bylo, představit Lenku takovou jaká je: předat potenciálním klientům jak její profesní kvalifikace (a že jsou bohaté), ale hlavně i fakt, že Lenka nepředstavuje styl nudného korporátního koučinku, ale dává svým klientům osobní a kreativní přístup.

Hanisch and friends byli jediní, kdo mi nabídli individuální přístup k mému záměru a především jej pochopili. Oceňuji přístup a také to, že mi byli a stále jsou průvodci na cestě za mými pracovními úspěchy. Je pro mně důležité zachování mojí autenticity a také způsobu jakým se prezentuji a nabízím své služby.“ říká o spolupráci Lenka Benetková.

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Jako tradičně jsme začali volbou archetypu, který potvrdil naše očekávání – brand Lenky Benetkové spadá pod archetyp Tvůrce. Tvůrce je silný archetyp, vždy podporující individuální vyjádření a ne překvapivě je velmi vizionářský. Současně má ale také právě onu nezakrytou lidskost, kterou sama Lenka září.

„Mít parametry brandu, se kterými se klient ztotožní, reflektují vydefinované potřeby zákazníka a přitom rámují naši strategii, je klíčové právě u typů klientů jako je Lenka Benetková. Nabízí se nám hodně kvalit a atributů k vyzdvihnutí, ale potom nám hrozí absence konzistence, bez které se brand jen těžko buduje“, říká o procesu Petra Sokolová, brandový stratég Hanisch and Friends.

Po nalezení brandového archetypu a z něj vyplývající definice značky, tonality a barev přišla na řadu tvorba loga a hlavního vizuálu. „Důležité bylo, aby logotyp odrážel osobnost, proto jsme do znaku zakomponovali portrét Lenky Benetkové. Ve spojení s archetypovou barevností vznikl unikátní a nezaměnitelný logotyp, který podtrhuje rukou psaný podpis.“ popisuje svůj proces kreativní ředitel Hanisch and Friends.

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Dalším navazujícím krokem v přípravách propagačních materiálů komunikujících nabídku Lenky Benetkové byla tvorba webu. I zde jsme drželi krok s nejen určeným archetypem, ale s již navrženým logem a vizuálem. K napsání textů na web je archetyp nepostradatelný. Výsledkem je web nejen informativní, ale také na první dobrou web „se srdcem“ a tepem Lenky Benetkové.

Protože Lenka měla již našlápnuto ve směru poradenství, potřebovala ihned také podpůrné salespoint materiály jako roll up, vizitky a leták. I zde bylo samozřejmostí držet vzhled a tón webu a dalších existujících materiálů.

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Do budoucna nás čeká ještě tvorba propagačního videa, na které se chystáme na jaře a velmi se na něj těšíme. “Petr HanischTam, kde panuje soulad a důvěra, se tvoří velmi příjemně a efektivně. A je jedno, zda se jedná o tvorbu webu či návrh mediální komunikace konkrétní služby, jakou představuje právě Lenka. I proto se těšíme na další výzvy, které nás v příštím roce bezpochyby čekají.“ dodává Petr Hanisch, zakladatel Hanisch and Friends.  

Hanisch and Friends s.r.o.

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz

Plzeňská 157/98
150 00 Praha 5

SCHRÁNKA: phxdwyj
IČO: 09340009
DIČ: CZ09340009

POJĎME TVOŘIT SPOLEČNĚ

2 + 11 =