Jsme uskupení kreativců, marketingových veteránů a reklamních vizionářů. Umíme budovat marketingové strategie a v souladu s kreativou vytvořit plán komunikačních platforem, podporující jeden cíl: komunikovat Vaši značku efektivně a autenticky v jazyce, na který Vaši zákazníci budou reagovat. Brand management je naše oblíbená disciplína.


Petra Sokolová
Vystudovala marketing a grafický design ve státě Washington ve Spojených státech amerických, kde odstartovala svou kariéru v reklamním světě. Většinu své 20leté profesní dráhy strávila v USA prací na kampaních pro klienty jako Nike a MGM Grand, zakládáním vlastních butikových reklamních agentur, nebo působením v korporátních marketingových týmech. Specializuje se na strategii, rozvoj brandu s ohledem na psychologii zákazníka a komunikaci v jak tradičních, tak nových médiích. V současné době velí komunikační strategii v agentuře Hanisch & friends. Ve volném čase řídí marketing pro TEDxPrague a na druhé kariérní koleji se věnuje lidsko-právním otázkám, konkrétně problematice domácího a sexuálního násilí.


Petr Hanisch
Svou dráhu začal před čtvrtstoletím, tehdy byl součástí pionýrských dob internetu a prvních online reklamních kampaní. Působil na pozici obchodního a marketingového ředitele významného internetového portálu. 6 let byl ve vrcholných orgánech SPIR, zároveň má na svědomí kategorizaci českého internetu.
Zná velmi dobře online prostředí, pro své klienty zpracovával marketingové strategie, tvořil mediální plány.
Má zkušenosti z mediální agentury, kde řídil tým specialistů. Jeho doménou je komunikace s klienty a proklientsky orientovaný přístup.
AL-KO, Vasky, Czechtrade, Lázně Teplice, Direct pojišťovna, Igráček, Techmánia.


Vítězslav Mareš
V kreativním prostředí reklamy pohybuje od roku 2001, hlavní zkušenosti sbíral jako team leader / senior art director v Young and Rubicam odkud následně přešel na pozici Creative Directora do agentury Geronimo. Od léta 2017 pak působil jako Creative Director v Magnas Creative. Projekty, na kterých se podílel, získaly 11 kreativních cen (Louskáček, Český direkt, Program Tolerance)
Zkušenosti sbíral v: Young and Rubicam, Geronimo a Magnas Creative.
Česká spořitelna, Vodafone, Bosch, Porsche, Staropramen, Glenmark, Holmes place.
Náš blog
Google analytics nové generace
Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí...
Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou
Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s...
3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021
Pay Per Click (PPC) je model online reklamy, při kterém inzerent platí pokaždé, když je na jeho...
Hanisch and Friends s.r.o.
+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz
Plzeňská 157/98
150 00 Praha 5
SCHRÁNKA: phxdwyj
IČO: 09340009
DIČ: CZ09340009