Nejčastější otázky a odpovědi pro grafického designéra.
Úno 24, 2023
Grafický design je oblast, která se neustále vyvíjí a je plná nových výzev. Pokud jste grafický designér, pravděpodobně se setkáváte s mnoha otázkami od klientů a ostatních lidí, kteří se zajímají o vaši práci. V tomto článku se budeme zabývat nejčastějšími otázkami,...
Google analytics nové generace
Dub 22, 2022
Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí Google Universal známou většině z nás jako Google analytics 3. Současná podoba Analyticsu má, podle informací z Google, fungovat do července roku 2023, kdy ve...
Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou
Led 5, 2022
Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s empatickou a zábavnou povahou. V posledních letech se rozhodla silněji zaměřit na práci s individuálními klienty a v rámci svého osamostatnění také nabízí workshopy pro...
3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021
Zář 2, 2021
Pay Per Click (PPC) je model online reklamy, při kterém inzerent platí pokaždé, když je na jeho reklamu kliknuto. Dobře navržená strategie PPC může vaše digitální marketingové úsilí nabít okamžitým zvýšením přílivu potenciálních zákazníků. PPC pomáhá zvýšit expozici...
2021 Globální marketingové trendy
Zář 1, 2021
Žijeme v éře nebývalých technologických inovací, ale jedna věc zůstává neměnná: člověk. Tím, že do popředí našeho digitálního prostředí postavíme člověka, mohou značky úspěšně proplouvat stále digitalizovanějším obchodním, ekonomickým a sociálním prostředím a působit tak, aby to mělo význam.
Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?
Srp 12, 2021
V průměru stojí vytvoření webové stránky kolem 16 000 korun, přičemž průběžné náklady na její údržbu se pohybují kolem 1 500 Kč měsíčně. Tento odhad je vyšší, pokud si najmete designéra nebo vývojáře - počítejte s počátečními náklady kolem 30 000 Kč a průběžnými...
Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?
Bře 23, 2021
Když si zákazník pro spolupráci vybere právě vaší agenturu, je to skvělý pocit. Tým je pyšný, že se klient rozhodl právě pro vás. Na povrch se dere hrdost, stoupá sebevědomí, v agentuře se bouchá lahev alkoholu, jehož exkluzivita odpovídá předpokládané hodnotě zakázky. Svůj výběr si klient jistě dobře odůvodnil, prodíral se mnoha nabídkami jiných, neúspěšných agentur, až jeho finální výběr ukázal přímo na vás…
Když osobní záměr vytlačí ten profesní
Úno 2, 2021
Co si můžeme odnést z kritizované TikTok kampaně Úřadu vlády? Určitě poučení lehce aplikovatelná pro zlepšení práce s našimi vlastními klienty. Tři hlavní body, které z této osvětové kampaně udělali emoční hromosvod českých občanů: „Read the room“ - neboli, čti své...
Proč je fajn nebýt agenturou?
Led 9, 2021
Z naší zkušenosti se hlavní výhoda marketingových agentur (kolaborace profesionálů) ztrácí právě pro snahu o udržení své podstaty. Administrativa, účetnictví, managementová hierarchie a opodstatnění nákladů jako nájem kanceláří a další režie, to vše se ve finále přenáší na klienta v podobě vyšších položek za práci a čas.
Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity
Lis 9, 2020
Majitelka společnosti, která prodává značkový kancelářský nábytek, měla jasnou vizi. Spolu ze změnou zaměření své firmy, přišla i s myšlenkou obměnit logo, které by mělo více odpovídat novému směru. Na stole již měla několik návrhů, které však nereflektovaly...
Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?
Srp 29, 2020
Management je slovo spojované s hmatatelnými výstupy. Hodnotí se převážně měřitelnými kritériemi jako jsou efektivita, produktivita a výkon. Nelze popřít, že maximalizace potenciálu je obor výkonnostní a lze jej pěkně vykreslit pomocí grafů a čísel. Kdokoliv má ale...
Chcete vědět kolik stojí logo?
Srp 7, 2020
Není jednoduché odpovědět na tuto otázku. Jedná se vlastně o investici. Chcete investovat do kvalitně provedeného loga od designéra, nebo investujete do loga z fotobanky za 7$, které může mít spousta dalších společností?
Korona příležitost
Čvn 18, 2020
Za poslední dvě dekády se mediální svět radikálně změnil. Od konce devadesátých let, kdy se internet dostal do širšího povědomí a využití, jsme zaznamenali několik významných událostí, které s sebou přinesly i zásadní změny v online marketingu. Asi žádná z nich však nepřinesla tak velký zlom ve vnímání přístupu zákazníka k nákupu, jako aktuální korona krize.
Hanisch and Friends s.r.o.
+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz
Plzeňská 157/98
150 00 Praha 5
SCHRÁNKA: phxdwyj
IČO: 09340009
DIČ: CZ09340009