Nejčastější otázky a odpovědi pro grafického designéra.

Nejčastější otázky a odpovědi pro grafického designéra.

Grafický design je oblast, která se neustále vyvíjí a je plná nových výzev. Pokud jste grafický designér, pravděpodobně se setkáváte s mnoha otázkami od klientů a ostatních lidí, kteří se zajímají o vaši práci. V tomto článku se budeme zabývat nejčastějšími otázkami,...

Google analytics nové generace

Google analytics nové generace

Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí Google Universal známou většině z nás jako Google analytics 3. Současná podoba Analyticsu má, podle informací z Google, fungovat do července roku 2023, kdy ve...

Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou

Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou

Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s empatickou a zábavnou povahou. V posledních letech se rozhodla silněji zaměřit na práci s individuálními klienty a v rámci svého osamostatnění také nabízí workshopy pro...

3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021

3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021

Pay Per Click (PPC) je model online reklamy, při kterém inzerent platí pokaždé, když je na jeho reklamu kliknuto. Dobře navržená strategie PPC může vaše digitální marketingové úsilí nabít okamžitým zvýšením přílivu potenciálních zákazníků. PPC pomáhá zvýšit expozici...

2021 Globální marketingové trendy

2021 Globální marketingové trendy

Žijeme v éře nebývalých technologických inovací, ale jedna věc zůstává neměnná: člověk. Tím, že do popředí našeho digitálního prostředí postavíme člověka, mohou značky úspěšně proplouvat stále digitalizovanějším obchodním, ekonomickým a sociálním prostředím a působit tak, aby to mělo význam.

Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?

Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?

V průměru stojí vytvoření webové stránky kolem 16 000 korun, přičemž průběžné náklady na její údržbu se pohybují kolem 1 500 Kč měsíčně. Tento odhad je vyšší, pokud si najmete designéra nebo vývojáře - počítejte s počátečními náklady kolem 30 000 Kč a průběžnými...

Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Když si zákazník pro spolupráci vybere právě vaší agenturu, je to skvělý pocit. Tým je pyšný, že se klient rozhodl právě pro vás. Na povrch se dere hrdost, stoupá sebevědomí, v agentuře se bouchá lahev alkoholu, jehož exkluzivita odpovídá předpokládané hodnotě zakázky. Svůj výběr si klient jistě dobře odůvodnil, prodíral se mnoha nabídkami jiných, neúspěšných agentur, až jeho finální výběr ukázal přímo na vás…

Když osobní záměr vytlačí ten profesní

Když osobní záměr vytlačí ten profesní

Co si můžeme odnést z kritizované TikTok kampaně Úřadu vlády? Určitě poučení lehce aplikovatelná pro zlepšení práce s našimi vlastními klienty. Tři hlavní body, které z této osvětové kampaně udělali emoční hromosvod českých občanů: „Read the room“ - neboli, čti své...

Proč je fajn nebýt agenturou?

Proč je fajn nebýt agenturou?

Z naší zkušenosti se hlavní výhoda marketingových agentur (kolaborace profesionálů) ztrácí právě pro snahu o udržení své podstaty. Administrativa, účetnictví, managementová hierarchie a opodstatnění nákladů jako nájem kanceláří a další režie, to vše se ve finále přenáší na klienta v podobě vyšších položek za práci a čas. 

Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity

Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity

Majitelka společnosti, která prodává značkový kancelářský nábytek, měla jasnou vizi. Spolu ze změnou zaměření své firmy, přišla i s myšlenkou obměnit logo, které by mělo více odpovídat novému směru. Na stole již měla několik návrhů, které však nereflektovaly...

Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?

Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?

Management je slovo spojované s hmatatelnými výstupy. Hodnotí se převážně měřitelnými kritériemi jako jsou efektivita, produktivita a výkon. Nelze popřít, že maximalizace potenciálu je obor výkonnostní a lze jej pěkně vykreslit pomocí grafů a čísel. Kdokoliv má ale...

Korona příležitost

Korona příležitost

Za poslední dvě dekády se mediální svět radikálně změnil. Od konce devadesátých let, kdy se internet dostal do širšího povědomí a využití, jsme zaznamenali několik významných událostí, které s sebou přinesly i zásadní změny v online marketingu. Asi žádná z nich však nepřinesla tak velký zlom ve vnímání přístupu zákazníka k nákupu, jako aktuální korona krize.

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Hanisch and Friends s.r.o.

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz

Plzeňská 157/98
150 00 Praha 5

SCHRÁNKA: phxdwyj
IČO: 09340009
DIČ: CZ09340009

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web
Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web
Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

POJĎME TVOŘIT SPOLEČNĚ

5 + 1 =