Google analytics nové generace
Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí...
Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou
Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s...
3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021
Pay Per Click (PPC) je model online reklamy, při kterém inzerent platí pokaždé, když je na jeho...
2021 Globální marketingové trendy
Žijeme v éře nebývalých technologických inovací, ale jedna věc zůstává neměnná: člověk. Tím, že do popředí našeho digitálního prostředí postavíme člověka, mohou značky úspěšně proplouvat stále digitalizovanějším obchodním, ekonomickým a sociálním prostředím a působit tak, aby to mělo význam.
Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?
V průměru stojí vytvoření webové stránky kolem 16 000 korun, přičemž průběžné náklady na její...
Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?
Když si zákazník pro spolupráci vybere právě vaší agenturu, je to skvělý pocit. Tým je pyšný, že se klient rozhodl právě pro vás. Na povrch se dere hrdost, stoupá sebevědomí, v agentuře se bouchá lahev alkoholu, jehož exkluzivita odpovídá předpokládané hodnotě zakázky. Svůj výběr si klient jistě dobře odůvodnil, prodíral se mnoha nabídkami jiných, neúspěšných agentur, až jeho finální výběr ukázal přímo na vás…
Když osobní záměr vytlačí ten profesní
Co si můžeme odnést z kritizované TikTok kampaně Úřadu vlády? Určitě poučení lehce aplikovatelná...
Proč je fajn nebýt agenturou?
Z naší zkušenosti se hlavní výhoda marketingových agentur (kolaborace profesionálů) ztrácí právě pro snahu o udržení své podstaty. Administrativa, účetnictví, managementová hierarchie a opodstatnění nákladů jako nájem kanceláří a další režie, to vše se ve finále přenáší na klienta v podobě vyšších položek za práci a čas.
Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity
Majitelka společnosti, která prodává značkový kancelářský nábytek, měla jasnou vizi. Spolu ze...