Google analytics nové generace

Google analytics nové generace

Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí Google Universal známou většině z nás jako Google analytics 3. Současná podoba Analyticsu má, podle informací z Google, fungovat do července roku 2023, kdy ve...
2021 Globální marketingové trendy

2021 Globální marketingové trendy

Zákazníci dali jasně najevo, že mají od značek vysoká očekávání. Patří mezi ně řešení, kterým mohou důvěřovat, charakter (Archetyp) značky, který je v souladu s jejich hodnotami a zážitky, které jim umožňují jednat jako spolutvůrci, a nikoli jako...
Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?

Kolik obvykle stojí vytvoření webové stránky?

V průměru stojí vytvoření webové stránky kolem 16 000 korun, přičemž průběžné náklady na její údržbu se pohybují kolem 1 500 Kč měsíčně. Tento odhad je vyšší, pokud si najmete designéra nebo vývojáře – počítejte s počátečními náklady kolem...
Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Když si zákazník pro spolupráci vybere právě vaší agenturu, je to skvělý pocit. Tým je pyšný, že se klient rozhodl právě pro vás. Na povrch se dere hrdost, stoupá sebevědomí, v agentuře se bouchá lahev alkoholu, jehož exkluzivita odpovídá předpokládané hodnotě...
Když osobní záměr vytlačí ten profesní

Když osobní záměr vytlačí ten profesní

Co si můžeme odnést z kritizované TikTok kampaně Úřadu vlády? Určitě poučení lehce aplikovatelná pro zlepšení práce s našimi vlastními klienty. Tři hlavní body, které z této osvětové kampaně udělali emoční hromosvod českých občanů: „Read the room“...
Proč je fajn nebýt agenturou?

Proč je fajn nebýt agenturou?

Dnešní marketingová práce vyžaduje znalosti z mnoha různých oblastí – strategie, kreativa, e-commerce, média, PR – to je několik příkladů odvětví, které by měl dobrý marketingový tým umět obsáhnout (necháme si na jindy téma, jak nemožné je chtít toto...
Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity

Brandový archetyp Caregiver aneb vývoj loga Officity

Majitelka společnosti, která prodává značkový kancelářský nábytek, měla jasnou vizi. Spolu ze změnou zaměření své firmy, přišla i s myšlenkou obměnit logo, které by mělo více odpovídat novému směru. Na stole již měla několik návrhů, které však nereflektovaly...
Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?

Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?

Management je slovo spojované s hmatatelnými výstupy. Hodnotí se převážně měřitelnými kritériemi jako jsou efektivita, produktivita a výkon. Nelze popřít, že maximalizace potenciálu je obor výkonnostní a lze jej pěkně vykreslit pomocí grafů...