Pomocí nástrojů online marketingu se firmy snaží oslovit nové i stávající zákazníky.
Hlavní výhody online marketingu
Obrovskou výhodou online marketingu je jeho dostupnost a nízké náklady. Tradiční offline marketing, jako je reklama v televizi, na billboardech nebo v tisku, je pro většinu malých a středních firem příliš drahý a složitý.
Online marketing nabízí řadu nástrojů, které nestojí ani korunu a vyžadují jen čas. I většinu placených nástrojů online marketingu lze provozovat s velmi nízkým rozpočtem.
Druhou výhodou online marketingu je velká míra měřitelnosti. Výsledky reklamy v časopise nebo na billboardu jsou měřitelné velmi těžko nebo vůbec. V online marketingu lze celkem snadno měřit výsledky většiny marketingových aktivit.
Další výhodou je nenásilná forma online marketingu. Samozřejmě ukazovat lidem 20 x denně reklamu na produkt, o který nejeví nejmenší zájem, není o nic méně otravné, než reklama v televizi uprostřed oblíbeného pořadu.
Nicméně většina forem online marketingu může být pro potenciální zákazníky daleko příjemnější a přínosnější. Možnost poskytnout lidem kvalitní obsah na webu nebo formou e-mailingu. Nabídnout řešení problému díky tomu, že jim v placeném nebo neplaceném vyhledávání nabídneme relevantní výsledek.
reference
Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze
87,1% nárůst počtu přihlášek
185% růst návštěvnosti webu
Podařilo se nám také výrazným způsobem navýšit návštěvnost serveru.
Jitex Comfort
16,2% nárůst tržeb
19,7% růst návštěv eshopu
20,2% růst ceny objednávek
Kampaň probíhala na konci roku 2021. Je třeba uvést, že dva roky s Covid-19 měly na celý online trh výrazný vliv. Zatímco v době s lockdownem všechny internetové obchody přirozeně své tržby navyšovaly, po ukončení této doby a návratu k „normálu“ se eshopy opět vrátily k běžným číslům, což znamenalo proti „covidovému“ období, pokles. V této době se nám přesto podařilo výsledky stabilizovat a naopak proti předchozímu „lockdownovému“ období ještě navýšit.
Primární analytika ukázala nedostatky v samotném nastavení obchodu, po jejich eliminaci jsme zapojili reklamní systémy Google Ads a Sklik, nastavili systém s akcentem na kampaně ve vyhledávání, doplnili o obsahovou síť a remarketing, zapojili feed do Google Nákupů.
Náš blog
Nejčastější otázky a odpovědi pro grafického designéra.
Grafický design je oblast, která se neustále vyvíjí a je plná nových výzev. Pokud jste grafický...
Google analytics nové generace
Na konci roku 2020 představil Google novou službu Google analytics 4, která navazuje na předchozí...
Hanisch and friends zahajuje spolupráci s Lenkou Benetkovou
Lenka Benetková je nejen úspěšná marketingová a business poradkyně, ale také tvůrčí žena s...
Hanisch and Friends s.r.o.
+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz
Plzeňská 157/98
150 00 Praha 5
SCHRÁNKA: phxdwyj
IČO: 09340009
DIČ: CZ09340009