Správa PPC kampaně

Primárně pro jeho efektivitu, dostupnost a rychlost s kterou dokáže přinést výsledky. Měřitelnost veškerých kroků a znalost dat zajišťuje možnost okamžitě reagovat a uzpůsobit komunikaci pro její zefektivnění. Komunikace je vždy vytvořena na míru, potřeby a cíle jsou vždy individuální a tomu je třeba kampaně přizpůsobit. 

Nejen definice cílů, ale i znalost rozpočtu klienta je určující pro stanovení vhodné online strategie. Kvalitní správa PPC kampaní znamená přínos nových zákazníků. Oslovením té správné cílové skupiny zajistíme vyšší objem konverzí.

Cílem komunikace je vždy růst. My vám růst zajistíme profesionálním přístupem, dlouholetou zkušeností a důkladnou znalostí online prostředí. 

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Co získáte?

  • Profesionální správu kampaní, která bude směřovat pouze tam, kde jsou vaši potenciální zákazníci.
  • Naše správa je založena na znalosti dat trhu, proto kampaně neustále analyzujeme a optimalizujeme s cílem zajistit ten nejvyšší efekt.
  • Řídíme se heslem „Naše správa se vám musí vyplatit“
  • Naši kolegové mají zkušenosti s těmi největšími klienty, tuto zkušenost využijí pro správu i vašich kampaní.

Jak postupujeme:

U

Audit PPC kampaní

Základní analytika, které zhodnotí současný stav nastavení kampaní, detekuje rezervy možnosti rozvoje, doporučení zajišťující zlepšení kampaní.

Cena za audit: 10.000 Kč

Definice cílů kampaně

Dopředu je vždy třeba si definovat co je cílem komunikace, zda je to zvýšení obratu e-shopu či zda jde o brandové kampaně s cílem zviditelnit značku. Primární stanovení cílů určí výběr vhodného distribučního kanálu a nastavení kampaní

Vytvoření kampaní

Na začátku každé spolupráce správy kampaní je třeba kampaně nejprve vytvořit, založit účty u reklamních platforem (Google, Seznam), nastavení remarketingových a konverzních účtů, založit analytický nástroj Google analytics, dle potřeby zbožové srovnávače Google nákupy, Zboží.cz, Heuréka

Jednorázový poplatek na začátku spolupráce: 12.000 kč

f

Správa PPC kampaní

S cílem zvyšovat efektivitu a snižovat náklady pravidelně kontrolujeme průběh všech typů kampaní a zároveň je optimalizujeme

Vyhodnocení kampaní

Každou kampaň vyhodnocujeme, dodáme reporty, která zhodnocují kampaň za dané období

Ceny měsíční správy PPC kampaní

Obchodní podmínky
Další úpravy a korektury, které nebyly v původní kalkulaci účtujeme hodinovou sazbou 800 Kč/h.
Cena nezahrnuje náklady na zakoupení fontu/písma.

* Co to je moodboard?
Moodboard nebo-li nástěnka je důležitým nástrojem pro komunikaci mezi grafikem a klientem. Pomůže nám pochopit váš vkus, vaše preference v oblasti designu, barev, písma. Pro definici kvalitního zadání loga nám prosím pošlete vše, co vám pro danou oblast přijde inspirativní a líbí se vám (loga a vizuální styly, jiné inspirativní fotografie a obrázky z vašeho okolí, z internetu apod.).

Víte, jak probíhá spolupráce s námi?

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web
Petr Hanisch

Petr Hanisch

Strategy and Media

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz