Analýza a určení brandového archetypu

Co je archetyp a proč ho určujeme? Jedním ze základních prvků dobré prezentace značky je zapamatovatelnost, spolu s vytvořením takové značky, se kterou je snadné souznít. Tato síla značky je pak v její definici – zákazníci chtějí vědět, za koho se staví, komu dávají svou loajalitu. Od zcela bazální bodové definice, až po hlubokou analýzu s mnoha stránkovými výstupy, vědět kdo jste jako firma a jak tuto svou firemní identitu správně prezentovat stojí za jak pozastavení, tak finanční investici.

Tyto cenové kalkulace jsou spočítány na nejčastější varianty zakázek. Berte prosím na zřetel, že každá zakázka je individuální a skutečná cena se může od těchto variant lišit. Součástí ceníku jsou modelové kalkulace vypočítané podle reálné zakázky. Aktualizováno 1. 1. 2021.

 

Varianta “Jen nahlédnout”

Jste kouč, konzultant, OSVČ majitel malé firmy či start up úplně na začátku a potřebujete mít alespoň základní náčrt vlastní značky – tato varianta vás nasměruje a nerozbije banku.

Varianta “Poznej svou značku”

Jste malá až střední firma, start up, který je často prezentován investorům, dlouholetý podnikatel, který vnímá, že jeho firma přešlapuje na místě nebo narazila na mrtvý bod? Definice značky v této variantě může kompletně oživit a resuscitovat váš marketing a s ním i týmové nasazení při prezentaci vaší firmy.

Varianta
“Ponoř se do své značky”

Tato varianta vám zodpoví nejen otázky, které se týkají marketingu, ale pomůže vám vystavit celou firemní strategii a uchopení vlastní značky na trhu. Je základním kamenem pro jakékoliv střední až velké firmy, ať jsou na začátku svého konání či mají dekády práce za sebou.

Víte, jak probíhá spolupráce s námi?

Petr Hanisch

Petr Hanisch

Strategy and Media

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz