Grafický návrh loga

Aby se vaše logo stalo smysluplným a praktickým nástrojem vizuální komunikace s vašim zákazníkem, potřebujeme znát co nejvíc informací o hodnotách, záměrech a marketingové strategii, pro kterou budeme logo navrhovat. Je třeba definovat co nejpřesnější zadání.

Tyto cenové kalkulace jsou spočítány na nejčastější varianty zakázek grafického designu. Berte prosím na zřetel, že každá zakázka je individuální a skutečná cena se může od těchto variant lišit. Součástí ceníku jsou modelové kalkulace vypočítané podle reálné zakázky. Aktualizováno 1. 1. 2021.

 

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web

Varianta basic:

Jste malá nízkonákladová firma s omezeným dosahem, ale přesto chcete mít originální a profesionálně zhotovené logo připravené pro časté používání v různých formátech, velikostech, úpravách.

Varianta medium:

Máte omezený rozpočet, ale logo používáte na mnoha meteriálech. Potřebujete přesnou definici logomanuálu, aby každý materiál vypadal stejně.

Varianta exclusive:

Díváte se na logo jako na dobrou investici do budoucna. Budujete svou vizuální identitu na základě marketingového plánu s jasným záměrem a uvědomujete si důležitost loga jako nástroje pro budování značky, která má jasnou profesionální hodnotu.

Obchodní podmínky
Další úpravy a korektury, které nebyly v původní kalkulaci účtujeme hodinovou sazbou 800 Kč/h.
Cena nezahrnuje náklady na zakoupení fontu/písma.

* Co to je moodboard?
Moodboard nebo-li nástěnka je důležitým nástrojem pro komunikaci mezi grafikem a klientem. Pomůže nám pochopit váš vkus, vaše preference v oblasti designu, barev, písma. Pro definici kvalitního zadání loga nám prosím pošlete vše, co vám pro danou oblast přijde inspirativní a líbí se vám (loga a vizuální styly, jiné inspirativní fotografie a obrázky z vašeho okolí, z internetu apod.).

Víte, jak probíhá spolupráce s námi?

Grafika, reklama, SEO, Archetyp, Online, Web
Petr Hanisch

Petr Hanisch

Strategy and Media

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz