Když osobní záměr vytlačí ten profesní
Co si můžeme odnést z kritizované TikTok kampaně Úřadu vlády? Určitě poučení lehce aplikovatelná...
Proč je fajn nebýt agenturou?
Z naší zkušenosti se hlavní výhoda marketingových agentur (kolaborace profesionálů) ztrácí právě pro snahu o udržení své podstaty. Administrativa, účetnictví, managementová hierarchie a opodstatnění nákladů jako nájem kanceláří a další režie, to vše se ve finále přenáší na klienta v podobě vyšších položek za práci a čas.
Brandový archetyp Caregiver/Pečovatel aneb vývoj loga společnosti Officity
Majitelka společnosti, která prodává značkový kancelářský nábytek, měla jasnou vizi. Spolu ze...
Co je potřeba, aby byl celek víc než součet jeho částí?
Management je slovo spojované s hmatatelnými výstupy. Hodnotí se převážně měřitelnými kritériemi...
Chcete vědět kolik stojí logo?
Není jednoduché odpovědět na tuto otázku. Jedná se vlastně o investici. Chcete investovat do kvalitně provedeného loga od designéra, nebo investujete do loga z fotobanky za 7$, které může mít spousta dalších společností?
Korona příležitost
Za poslední dvě dekády se mediální svět radikálně změnil. Od konce devadesátých let, kdy se internet dostal do širšího povědomí a využití, jsme zaznamenali několik významných událostí, které s sebou přinesly i zásadní změny v online marketingu. Asi žádná z nich však nepřinesla tak velký zlom ve vnímání přístupu zákazníka k nákupu, jako aktuální korona krize.