Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Vybíráte si klienty vy nebo si klient vybírá vás?

Když si zákazník pro spolupráci vybere právě vaší agenturu, je to skvělý pocit. Tým je pyšný, že se klient rozhodl právě pro vás. Na povrch se dere hrdost, stoupá sebevědomí, v agentuře se bouchá lahev alkoholu, jehož exkluzivita odpovídá předpokládané hodnotě zakázky. Svůj výběr si klient jistě dobře odůvodnil, prodíral se mnoha nabídkami jiných, neúspěšných agentur, až jeho finální výběr ukázal přímo na vás…

Proč je fajn nebýt agenturou?

Proč je fajn nebýt agenturou?

Z naší zkušenosti se hlavní výhoda marketingových agentur (kolaborace profesionálů) ztrácí právě pro snahu o udržení své podstaty. Administrativa, účetnictví, managementová hierarchie a opodstatnění nákladů jako nájem kanceláří a další režie, to vše se ve finále přenáší na klienta v podobě vyšších položek za práci a čas. 

Korona příležitost

Korona příležitost

Za poslední dvě dekády se mediální svět radikálně změnil. Od konce devadesátých let, kdy se internet dostal do širšího povědomí a využití, jsme zaznamenali několik významných událostí, které s sebou přinesly i zásadní změny v online marketingu. Asi žádná z nich však nepřinesla tak velký zlom ve vnímání přístupu zákazníka k nákupu, jako aktuální korona krize.