3 důležité trendy PPC, které je třeba sledovat v roce 2021

ppc_pay_per_click
Pay Per Click (PPC) je model online reklamy, při kterém inzerent platí pokaždé, když je na jeho reklamu kliknuto. Dobře navržená strategie PPC může vaše digitální marketingové úsilí nabít okamžitým zvýšením přílivu potenciálních zákazníků.

PPC pomáhá zvýšit expozici značky, zvyšuje návštěvnost webových stránek, je měřitelná a sledovatelná a skvěle funguje v kombinaci s dalšími marketingovými kanály.

PPC urazilo dlouhou cestu a s každým novým rokem se stále vyvíjí. Abychom vám pomohli zůstat na špičce v oblasti PPC, sestavili jsme pro vás seznam hlavních trendů PPC, na které je třeba si dát pozor v roce 2021. Podívejte se na něj.

Větší automatizace

Umělá inteligence a strojové učení jsou technologie budoucnosti. Pomáhají firmám rychle a efektivně plnit úkoly. Zde jsou některé ze způsobů, jak mohou umělá inteligence a strojové učení pomoci digitálním marketérům.

  • Vytváření přehledů o výkonnosti
  • Vytvářet dynamické reklamy na základě chování online spotřebitelů.
  • Vytvořit vražednou strategii nabídek pro dosažení cílů PPC
  • Identifikujte problémy s výkonem
  • Předpovídejte míru prokliku nadcházejících reklam

V roce 2021 bude stále více digitálních marketérů využívat reklamy s umělou inteligencí k oslovení cílového publika. Pomocí AI budou cílit na spotřebitele v reálném čase, identifikovat a pozastavovat špatně fungující reklamy a upravovat nabídky.

Obliba videoreklam bude stoupat

Video buduje důvěryhodnost a důvěru, zvyšuje míru konverze a podporuje sdílení na sociálních sítích. Obliba videa nadále roste. Videomarketing neztratí na síle ani v roce 2021.

Několik platforem pro hosting videí plánuje v tomto roce představit další funkce. Můžeme očekávat, že společnosti poskytující služby pay-per-click v Santa Rose zachovají nebo zvýší své výdaje. Očekává se, že v roce 2021 nastoupí na dráhu videa více společností pay-per-click než kdykoli předtím.

Vysvětlující videa jsou pro inzerenty jedním z nejoblíbenějších typů videí. Pomocí explainer videí můžete vyzdvihnout své produkty nebo služby a zároveň ukázat jejich vlastnosti a výhody.

Hlasové vyhledávání bude používat stále více lidí

Hlasové vyhledávání je budoucností vyhledávání. Vzhledem k tomu, že stále více lidí používá k přístupu na internet své chytré telefony, obliba hlasového vyhledávání stále roste. Zde je několik tipů, které vám pomohou optimalizovat pro hlasové vyhledávání:

  1. Používejte konverzační jazyk
  2. Zaměřte se na dlouhé klíčové fráze
  3. Zlepšete rychlost načítání stránek

Chcete s tím pomoci? Stačí nám zavolat…

Víte, jak probíhá spolupráce s námi?

Petr Hanisch

Petr Hanisch

Strategy and Media

+420 602 111 334
petr@hanischandfriends.cz