PPC pomáhá zvýšit expozici značky, zvyšuje návštěvnost webových stránek, je měřitelná a sledovatelná a skvěle funguje v kombinaci s dalšími marketingovými kanály.
PPC urazilo dlouhou cestu a s každým novým rokem se stále vyvíjí. Abychom vám pomohli zůstat na špičce v oblasti PPC, sestavili jsme pro vás seznam hlavních trendů PPC, na které je třeba si dát pozor v roce 2021. Podívejte se na něj.
Větší automatizace
Umělá inteligence a strojové učení jsou technologie budoucnosti. Pomáhají firmám rychle a efektivně plnit úkoly. Zde jsou některé ze způsobů, jak mohou umělá inteligence a strojové učení pomoci digitálním marketérům.
- Vytváření přehledů o výkonnosti
- Vytvářet dynamické reklamy na základě chování online spotřebitelů.
- Vytvořit vražednou strategii nabídek pro dosažení cílů PPC
- Identifikujte problémy s výkonem
- Předpovídejte míru prokliku nadcházejících reklam
V roce 2021 bude stále více digitálních marketérů využívat reklamy s umělou inteligencí k oslovení cílového publika. Pomocí AI budou cílit na spotřebitele v reálném čase, identifikovat a pozastavovat špatně fungující reklamy a upravovat nabídky.
Obliba videoreklam bude stoupat
Video buduje důvěryhodnost a důvěru, zvyšuje míru konverze a podporuje sdílení na sociálních sítích. Obliba videa nadále roste. Videomarketing neztratí na síle ani v roce 2021.
Několik platforem pro hosting videí plánuje v tomto roce představit další funkce. Můžeme očekávat, že společnosti poskytující služby pay-per-click v Santa Rose zachovají nebo zvýší své výdaje. Očekává se, že v roce 2021 nastoupí na dráhu videa více společností pay-per-click než kdykoli předtím.
Vysvětlující videa jsou pro inzerenty jedním z nejoblíbenějších typů videí. Pomocí explainer videí můžete vyzdvihnout své produkty nebo služby a zároveň ukázat jejich vlastnosti a výhody.
Hlasové vyhledávání bude používat stále více lidí
Hlasové vyhledávání je budoucností vyhledávání. Vzhledem k tomu, že stále více lidí používá k přístupu na internet své chytré telefony, obliba hlasového vyhledávání stále roste. Zde je několik tipů, které vám pomohou optimalizovat pro hlasové vyhledávání:
- Používejte konverzační jazyk
- Zaměřte se na dlouhé klíčové fráze
- Zlepšete rychlost načítání stránek
Chcete s tím pomoci? Stačí nám zavolat…